Veelgestelde vragen

Categorie: Verificatie

Ik heb een blauwe FSI pas, kan ik het pasnummer hiervan gebruiken?

Ja, u kunt de blauwe FSI pas nog steeds gebruiken. Bij het bestelformulier op de site moet u dit gebruiken indien u (vervroegd) gepensioneerd bent en in bezet bent van een FSI pas.

Hoe worden mijn gegevens gecontroleerd?

Om in aanmerking te komen voor reductie wordt gecontroleerd op dienstverband, werkgever, stamnummer of FSI pas en uw geboortedatum (dd mm yyyy ) zoals dit bij ons bekend is. Mocht hier een fout in zitten of is er een andere probleem, neem dat contact op tijdens kantooruren met het secretariaat van de stichting FSI via het telefoonnummer: 046 – 477 3555.

Categorie: Printen

Ik wil een formulier afdrukken, maar er gebeurt niets.

Alle reductieformulieren en vouchers bestaan uit Adobe Acrobat documenten. Deze wordt getoond indien u een (recente) versie van Adobe Acrobat Reader op uw PC heeft geïnstalleerd. Op de eerste pagina van het bestelformulier staat dit aangegeven met een verwijzing naar de gratis op te halen Acrobat Reader.

Ik krijg mijn reductieformulier/voucher wel goed op het scherm, maar bij het afdrukken gaat het mis. De tekst wordt onleesbaar.

Dit is op te lossen door het reductieformulier/voucher af te drukken via het menu in de Acrobat reader: File ; Print ; knop Advanced; en de checkbox [Print as Image] aanvinken; Ok; Ok. De reden dat de tekst onleesbaar op papier komt, is de printerdriver van uw computer.

Kan u uw vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op via de contactpagina.