Lentekriebels 2024

Lentekriebels! Het voorjaarsconcert van de Stichting FSI
Fête du Printemps
Vrijdag 7 juni – 19.30 uur – PLT Heerlen

Dit is een besloten voorstelling en uitsluitend gratis toegankelijk voor de gehele doelgroep van de Stichting FSI (max. 2 tickets).

Productie: Jos Frusch

Een feestelijk feelgood-concert in Franse (lente)sferen. Het FSI-Lentekriebelsconcert gaat dit jaar ‘complètement’ op de Franse toer. Met crème de la crème van Nederlandse artiesten die hun sporen op het gebied van het Franse chanson royaal hebben verdiend.

Daar is op de eerste plaats zanger/gitarist Gerard Alderliefste, die jarenlang samenwerkte met grootheden als Ramses Shaffy en Liesbeth List. Gerard is de muzikaal leider van de avond en neemt zijn zevenkoppige band mee naar Heerlen.

Daar zijn verder als solisten de Frans-Nederlandse zangeres Katell, winnares van het Concours de la Chanson van de Alliance Francaise, en de alom geroemde Jacques Brel-vertolkster Beatrice. En wat te denken van ‘onze eigen’ Suzan Seegers, de special guest van de avond, die onlangs nog schitterde als Edith Piaf in de gelijknamige musical.

Alle grote hits van weleer ‘et maintenant’ komen voorbij: van ‘Pour un flirt’ tot ‘Formidables’, van ‘Vous permettez monsieur’ tot ‘La balade des gents heureux’ en van ‘Aprės toi’ tot ‘Voilà’. En omdat de grote hit uit de jaren ’70 ‘Non, non, rien n’a changé’ van Les Poppys niet mocht ontbreken, doet ook het kinderkoor van de Valkenburgse muziekschool Collab mee.

Tickets zijn vanaf maandag 29 april, 11.00 uur verkrijgbaar via onderstaande link! U mag uiteraard ook telefonisch uw kaarten bestellen via 045 – 571 66 07.

Openingstijden Kassa & Informatie: maandag t/m vrijdag van 11.00 – 17.00 uur en op zaterdag van 11.00 – 14.00 uur.

Op de hoogte blijven van ons nieuws?

Meld u hier aan op onze nieuwsbrief