Vier voorstellingen - Theaterhotel de Oranjerie Roermond

Vier voorstellingen – Theaterhotel de Oranjerie Roermond

Figaro, Barbier van Sevilla
– Woensdag 20 november – Ibérica de Danza – 20.00 uur –
In het 25ste jubileumjaar brengt het Spaanse dansgezelschap Ibérica de Danza, Beaumarchais’ ’Figaro, Barbier van Sevilla’. In een ballet van vier bedrijven, voorzien van imposante geprojecteerde beelden, wordt u meegenomen naar het Wenen, Sevilla en Madrid van vroeger. Ibérica de Danza mengt alle Spaanse dansstijlen tot een uitbundige dansproductie.

Internationale theaterhit over het klimaatprobleem
– Donderdag 28 november – The Children – 20.00 uur –
Welke wereld laten we na voor onze kinderen? Een tsunami heeft een nucleaire centrale geraakt en er lekt radioactief materiaal naar buiten. Hazel en Robin werkten tot hun pensioen als kernfysici in de centrale aan de Noordzeekust. Op een dag staat hun oud-collega Rose voor de deur. Ze doet een verpletterend voorstel. Regisseur Eric de Vroedt breng het prijswinnende stuk van de Engelse schrijfster Lucy Kirkwood nu naar het Nederlandse theater.

Renée van Wegberg zingt!
– Vrijdag 6 december – List, Shaffy & Piaf – 20.00 uur –
In ‘List, Shaffy & Piaf’zal Renée van Wegberg worden omringd door topmuzikanten en zagers en brengen zij samen het mooiste en beste uit het repertoire van Liesbeth Lis, Ramses
Shaffy en Edith Piaf. Maar ook Jacques Brel, Frank Boeijen, Charles Aznavour, Mikis Theodorakis en zelfs Toon Hermans en Annie M.G. Schmidt komen aan bod.

Laat me
– Donderdag 20 februari 2020 – Isabelle Beernaert – 20.00 uur –
Voor ‘Laat me’ blijft choreografe Isabelle Beernaert op eigen bodem en laat zij zich inspireren door grootmeesters van de Nederlandstalige chansons. Waar haar laatste producties veelal gekenmerkt werden door internationale invloeden, brengt Isabelle haar choreografieën dit keer dichterbij huis dan ooit. Laat u meeslepen en verrassen door dans op prachtige Nederlandstalige klassiekers.

Tickets zijn verkrijgbaar via m.spatjens@oranjerie.valk.com of via telefoon 0475 391 419 o.v.v. leden FSI (max 4 tickets).