Gewandeweg 5, 6161 DJ Geleen

Pop on top 2020

22 & 23 mei – Valkenburg
Sfeer

Pop on Top is ontstaan vanuit een streven om Valkenburg aan de Geul op de kaart te zetten met een gezellig én goed festival. En dat is behoorlijk goed gelukt! Volgend jaar vieren zij namelijk hun 10 jarig jubileum!

Pop on Top staat voor een ongedwongen sfeer en vermaak voor alle leeftijden. De locatie, bovenaan de beroemde Cauberg, speelt een belangrijke rol in de beleving van het festival. De groene omgeving, het prachtig uitzicht, vrolijke mensen en elk jaar weer een heerlijk lentezonnetje. Bij Pop on Top kan de sfeer gewoon niet stuk. En dat al 10 jaar!

Voor ieder wat wils

Het festival verwelkomt elk jaar bezoekers vanuit Valkenburg en de omliggende regio. Een lokaal festival met regionale allure, landelijke top acts en bourgondische gezelligheid. De verschillende topartiesten garanderen een evenement van formaat. Beats, meezingers en live-entertainment: Pop on Top heeft het allemaal. Op de Mainstage zorgen bekende namen de hele dag voor lentekriebels en een hoog feel-good gehalte.

De Feesttent wordt gevuld met knallende feestacts die met name jongeren als muziek in de oren zullen klinken. Bij Café Nol beleef je de intieme, maar onwijs gezellige sfeer alsof je je in hartje Amsterdam bevindt! Lokaal talent geeft je een inkijk in hun muzikaliteit en creativiteit op onze vernieuwde Talent Stage.

Tickets

Tickets kunnen besteld worden via www.popontop.nl/tickets. Onderaan de pagina vind je een blok met ‘Tickets persnoneelsvereniging’. Via deze button kun je de code invullen en zo met korting de tickets bestellen. Tevens kun je ook de consumptiebonnen met korting kopen. Zo sta je niet in de rij op het festival.

Actiecode Dagtickets = 222305POT20
Actiecode Weekendtickets = 222305POT1